Fika x2

Idag hade vi utspark av treorna. Det blev brännboll (jag, Hanna och Anna spelade inte utan solade och kollade på), musiktävling och fika. Alla tvåor skulle ha bakat men mer än hälften hade glömt (eller "glömt") bl.a. jag, men alla fick smaka ändå, mumsigt var det! Sen började jag, Anna och Oraphan promenera mot stan och på vägen mötte jag Alva som följde med till stan där vi mötte Anna G, Amanda och Lisa. Anna och Oraphan for hem och vi andra promenerade till kajen efter att ha provat lite kläder. Där fikade vi ännu lite till...OJ nu börjar en kortfilm på TV, ska kolla på den, men resten av dagen var ändp inte så intressant...

Ha en bra skolavslutning imorgon iaf, det ska jag ha! Hejs.


Kommentarer
Postat av: Filippa

gosh vilken snygg header du hade!

Hoppas din avslutning blir fin =)

2009-06-10 @ 14:15:07
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0