Ett år kvar shalalalala!

SOMMARLOV!!!!

På morgonen sa vi bara hej då till klassen efter uppträdanderna i aulan. Sedan väntade jag, hanna, hanna, anna och cissi på att treorna skulle springa ut bl.a. min kusin, Matilda. Det var grymt mycket folk där och efter att ha sett alla lyckliga studenter ropa "fy faan vad vi ee braa"  och "ett år kvaar shalalalala", for vi till stan. Där stog vi och kollade på flaken som rullade förbi, i typ en time innan midgårds traktorer kom. Sedan snabbt hem, fira Matilda kort, åka till Smillas dagis, kolla på deras uppträdanden, fira Matilda lite till, få presenter själv (fick 1000kr, 300kr på kii, en väska och i taket lyser stjärnorna på dvd?!). Brukar inte få så mycket, men kul med oväntat! Har typ inte haft en lugn stund men ikväll vet jag inte vad som händer...vi hade tänkt grilla några stycken men det blir inget av p.g.a. att vädret suger. Men men, det blir vad det blir.

Lite bilder från dagen:
       

 Många Amy DiamondEMD
Lili och Sussi


Kommentarer
Postat av: Filippa

OJ! vilka presenter! 300 kr på Kii är ju grymt.

Lili & Susie var ju bäst, gulligt att ha koll på dem om man går på dagis..



Sv: Yes min nya chinese telefon.. :(

2009-06-10 @ 19:40:17
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: oraphan

hej såg just att jag är med på en bild:P smygis..:)

2009-06-10 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0