Fotobok

Hej!
Här kommer ett jättebra tips från mig till er: Man kan nämligen göra en fotobok på den här hemsidan www.fujidirekt.se/fotobok HELT GRATIS! Det verkar jättesmidigt och dom är ju supersnygga tycker i alla fall jag! (Den här hemsidan är förövrigt en jättebra framkallningssida där jag alltid brukar framkalla mina bilder). Det enda du behöver göra fär att få boken är att tipsa på din egen blogg/hemsida om den. Så sätt igång:) 

I fotoböckerna kan man lägga in både bilder och texter och dom är (enligt mig) mycket snyggare än ett "vanligt" fotoalbum. Man laddar först ner ett program (gratis) från hemsidan där man sedan enkelt sätter ihop bilderna på ett snyggt sätt med olika effekter såsom ramar, olika textsnitt, bakgrundsfärger med mera. Lycka till!

Läs mer här om hur du tipsar: http://www.fujidirekt.se/blogga/


Kommentarer
Postat av: Filippa

ÅHh tack för tipset! Borde man ju kunna göra lite billiga julklappar av hehe.

Härligt att du är tillbaka i bloggvärlden förresten =)

2009-10-10 @ 14:53:53
URL: http://fanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0